Jeg må lave et manifest

Så er vi i gang. Baljen er fuld af klogskab efter de første par dage, jeg har læst om kap med tiden og er i bedste behaviouristiske ånd ikke tilfreds med at ingen har klappet mig rosende på hovedet over de 100vis af sider jeg har læst de sidste par uger. Stimuli-respons, det er lige mig.
Vel er det ej. Nå. Første opgave bliver at definere, hvad sproget på denne blog skal være. Indholdet? En refleksion er et spejl. Hvad skal spejles - det hele (altså der hvor hunden gør, ungerne råber, alt roder i baggrunden, jf A Conference Call in Real Life?), dele af? Den lille, pæne vinkel, hvor stream of consciousness, autofiktion og sære adverbier er skåret bort?
I dunno. Det må jeg lige filosofere over. Jeg vender tilbage, når jeg har lavet et manifest.
Cate Blanchett i den storartede, sære film Manifesto 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Bed og arbejd!