Fyraften

Kl er 22.50 og det sidste døgn har været hæsblæsende på arbejde og i MIL-regi. I min gruppe var vi forvirrede over formen, og mente at læse os til, at der skulle svares på én af vores 8 diskussionstråde i vores fælles forum. Nixenbixen, den glimrende opsummering, som vores moderator havde produceret skulle 8-dobles, da der skulle samles op på alle tråde. Her blot en note to self and the world: Vi fik foldet det fine ud ved kollaborativ skrivning. I min gruppe bevægede vi os på Moodle-platformen, vi skrev i vores fælles FB-gruppe og vi producerede opsamlinger mens vi chattede på et Google-docs = 4-foldig tilstedeværelse + IRL-tilstedeværelse ved egne skærme, omgivet af hunde, børn, elever og det løse. Det hele blev afsluttet i et festfyrværkeri af læsen på meta-rummet, hvor jeg glæder mig over, at jeg ikke står alene med frustrationer og overvejelser om karaktergivning, kvalitative krav og rammer for opgaverne. Det er en fornøjelse af følge mine medstuderendes indlæg alle vegne, og som Hamlet siger, da der ikke er mere tilbage (hos mig: for i dag): the rest is silence. Derfor her et prøvebillede, for det er hvad jeg byder på de næste timer.


 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Bed og arbejd!